Vrijdag 5 oktober 2018

Nieuwsbrief 5 okt 2018

Beste ouders en verzorgers,

Vandaag, 5 kotober 2018, is het de dag van de leraar. Op deze dag zetten we alle juffen en meesters van onze school extra in het zonnetje. De juffen en meester hebben, in het kader van duurzaamheid, een mooie dopper cadeau gekregen van de stichting. Volgend jaar willen we op deze dag nog meer waardering gaan uiotspreken. Mocht u nog mooie ideeen hebben dan horen wij dit graag.

Afgelopen woensdag hebben we de kinderboekenweek geopend op het schoolplein. Het thema dit jaar is vriendschap en we lezen dus veel over vriendschap. Ook gaan we met elkaar in gesprek over vrienden en er voor elkaar zijn. het is bijzonder om te zien hoe de kinderen er voor elkaar zijn.

De hele school is versierd en ik zie in veel groepen extra lees activiteiten. Mooi ook dat de kinderen in andere groepen gaan voorlezen en samen kunnen genieten van een verhaal. In deze periode zijn er in de bieb ook altijd extra activiteiten waar u aan deel kunt nemen. Houdt de site goed in de gaten.

Veel ouders hebben aangegeven dat ze de nieuwsbrieven graag weer terug zagen komen, vandaar deze nieuwsbrief op de site. Ik hoop dat alle ouders de app hebben kunnen downloaden, maar mocht u nog ouders kennen die dit niet hebben gedaan, stuur ze door naar ons, dan kunnen we ze helpen.

Nog even als aankondiging:

Donderdag 18 en vrijdag 19 oktober hebben wij studiedagen. de leerlingen zijn die dagen vrij. Daarna start de herfstvakantie, dus wij verwachten de kinderen op maandag 29 oktober weer op school.

Wij wensen u een fijn weekend en tot maandag

Marlie en Lia