Talentenprogramma in de zomervakantie

Donderdag 2 juli 2020

Beste ouders/verzorgers,

De Zomerschool zit inmiddels vol, maar wist u dat er deze zomervakantie ook andere leerzame activiteiten voor uw kind plaatsvinden? Een aantal STWT scholen organiseert samen met de Ru Paré een zomer talentenprogramma: de Talentenfabriek. Kinderen uit de huidige groepen 5 t/m 7 kunnen hier terecht voor spelend leren en talentontwikkeling. De nadruk ligt op vaardigheden zoals taal vorming, sociale vaardigheden en het ontwikkelen van zelfvertrouwen.

De activiteiten vinden plaats op maandag t/m donderdag van 10.00 tot 15.00 bij de Ru Paré aan de Chris Lebeaustraat 4. Deelname is op basis van drie aaneengesloten weken: de eerste drie weken of de laatste drie weken van de vakantie. Deelname is gratis.

Om uw kind in te schrijven kunt u naam, school en groep van uw kind en keuze voor de eerste of laatste drie weken van de vakantie mailen naar Ruth Hooiveld: r.hooiveld@sw-sl.nl Hopelijk zien we de kinderen bij de Talentenfabriek!