Gevonden voorwerpen

Woensdag 26 augustus 2020

Beste ouders / verzorgers,

Betreft: gevonden voorwerpen

Afgelopen periode hebben wij veel spullen op school gevonden. Veel hiervan ligt helaas nog op school. Daarom organiseren wij een markt waarbij u een kijkje kunt nemen. Aangezien ouders niet in de school mogen komen i.v.m. corona, organiseren wij de markt buiten. Mocht uw kind wat kwijt zijn dan kunt u op woensdag 2 september van 12:00 tot 12:30 langskomen. De spullen zullen wij bij de hoofdingang (tegenover de moskee) op tafels klaarzetten. De kleding / spullen die niet worden opgehaald, zullen wij in het kader van duurzaamheid hergebruiken als o.a. reservekleding, gymkleding etc. Het is echter niet mogelijk om achteraf deze gevonden voorwerpen mee te nemen of terug te vragen aan de leerkrachten. Neem een tas mee als u veel kwijt bent en denkt deze terug te kunnen vinden!

Team obs De Toekomst