Bericht vanuit STWT over heropening

Maandag 8 februari 2021

Beste ouders en verzorgers,

In de bijlage vindt u weer een brief vanuit het bestuur. Er is gelukkig besloten dat we morgen weer open mogen. Wel moeten we er rekening mee houden dat het voor veel collega's een lange reis kan zijn. We starten dus iets later. Gelukkig hadden we de starttijd voor de kinderen in het nieuwe corona rooster al ver uit elkaar getrokken ivm het uit elkaar houden van de cohorten. Daardoor hoeven we voor de jongste kinderen hier niets aan te veranderen. Wel komen de groepen nu iets dichter op elkaar naar school. Het is nu extra belangrijk dat de kinderen op tijd op school zijn en dat de ouders die de kinderen naar school brengen niet bij het hek blijven staan.

Van een aantal ouders heb ik een mail ontvangen met vragen over de duur van ons rooster. Zoals aangegeven in de brief, houden we dit aan tot de vakantie. We evalueren iedere week hoe het ging en we hopen dat we met dit rooster het aantal kinderen of klassen dat in quarantaine moet zo laag mogelijk te houden. Het is erg lastig omdat broertjes en zusjes nu niet de zelfde schooltijden hebben. Dat begrijpen we en hebben we ook zeker meegenomen in onze afwegingen. Helaas zagen wij geen andere mogelijkheid om de groepen zo goed te scheiden als we op dit moment doen. Mochten we ruimte zien dit aan te passen dan hoort u dat van ons.

Vrijdag 19 februari zullen wij het rooster voor na de vakantie met u delen.

Marlie de Wijs