Kinderactiviteiten tijdens de Week van de Onderwijskwaliteit.

Vrijdag 6 december 2019

Amsterdam, 5-12-2019

Onderwerp: Kinderactiviteiten tijdens de Week van de Onderwijskwaliteit

Aan alle ouders van Stichting Westelijke Tuinsteden.

Beste ouder(s) en/of verzorger(s),

Allereerst willen wij onze dank uitspreken voor alle steun en begrip die wij van u hebben ontvangen voor de ‘Week van de Onderwijskwaliteit’ van 9-13 december 2019.

Wij zijn ontzettend blij met de positieve geluiden die door Amsterdam Nieuw-West en daarbuiten ten gehore worden gebracht. Op onze scholen zijn inmiddels diverse initiatieven van ouders opgestart en daarmee voelen we ons ontzettend gesteund. Samen staan wij op voor het behoud van de onderwijskwaliteit voor onze kinderen.

Kinderactiviteiten aanbod partners

Naast de ouderinitiatieven hebben zich ook veel partners uit stadsdeel Nieuw-West (én het centrum) zich aangemeld om de ouders de hand te reiken. Deze partners organiseren tijdens de week van 9-13 december 2019 kinderactiviteiten waar u uw kind(eren) voor in kunt schrijven.

Onder toezicht en begeleiding van onze partners kunt u uw kind(eren) laten deelnemen aan een divers aanbod van activiteiten waaronder:

Sportactiviteiten

Creatieve workshops zoals schilderen en 3D ontwerpen

Les ondersteunende activiteiten zoals Engels en leesvaardigheid

Wilt u gebruik maken van dit aanbod? Ga dan naar onze campagne website:

https://tijdvooronderwijskwaliteit.nl/schoolweek-activiteiten/ en schrijf uw kind(eren) in voor de gewenste activiteit(en) gedurende de week.

Joke Middelbeek

Bestuurder StWT