aanvulling op de formatie

Vrijdag 26 juni 2020

Beste ouders / verzorgers,

Om onze formatie compleet te krijgen hebben wij drie enthousiaste leerkrachten kunnen aannemen die een mooie versterking zijn voor ons team.

In de formatie die wij hadden gestuurd stonden de groepen 1 en 2 apart maar dat moet natuurlijk twee combinatiegroepen 1 / 2 zijn. Volgende week sturen wij u de formatie met alle namen op de juiste plekken.

Op de laatste laatste dagen voor de vakantie staan de volgende activiteiten gepland.

• Maandag gaan de kinderen kennismaken met hun nieuwe leerkracht(en) voor volgend schooljaar van 13.00 - 14.00 uur.
  • Op dinsdagmiddag is er een dansvoorstelling (per groep) van 14.00 -15.00 uur. Wij organiseren het op het schoolplein. Dit om u buiten onze hekken toch de mogelijkheid te geven om naar de prachtige uitvoeringen te kijken.
  • Woensdag is de laatste schooldag. De kinderen zijn om 12.30 uur vrij.

Wij hopen u komende dinsdag om 14.00 uur te zien langs de hekken van ons schoolplein.

Als wij u niet meer spreken een fijne vakantie en tot 17 augustus 2020.

namens het team Marlie de Wijs en Lia van Reemst