Informatie over de tussenschoolse activiteiten

Maandag 26 oktober 2020

Beste ouder(s), verzorger(s),

Bij deze ontvangt u informatie over de tussenschoolse activiteiten voor dit schooljaar.

Helaas hebben we nog niet van alle ouders de betaling voor de TSA ontvangen. Hieronder kunt u nogmaals het bericht lezen die u aan het begin van dit schooljaar heeft ontvangen.

De TSA wordt vanuit school georganiseerd. Deze activiteiten zullen op school plaatsvinden tijdens de overblijf. Er wordt dus niet van u verwacht dat u uw kind tussen de middag op komt halen. De kosten zijn 100 euro per jaar. Heeft u vorig jaar ook TSA betaald voor het hele schooljaar, dan compenseren wij hier 15 euro per kind voor. Dat betekent dat u dit jaar 85 euro betaalt voor een heel schooljaar.

Wij verzoeken u het bedrag zo snel mogelijk over te maken.

Uw kunt het bedrag overmaken op rekeningnummer NL77ABNA0556523288 t.n.v. obs de Toekomst o.v.v. de naam van uw kind(eren)en de groep. Uw kind kan alleen deelnemen als de TSA betaald is.

De directie
obs De Toekomst