Lockdown

Woensdag 13 januari 2021

Beste ouders en verzorgers,

Gister tijdens de persconferentie is bekend gemaakt dat de huidige lockdown wordt verlengd, vanwege de druk op de zorg en de onduidelijkheid over ‘Britse variant’ van het coronavirus. Voor de basisscholen betekent dit dat de scholen in ieder geval tot en met 25 januari gesloten zullen zijn, zo ook onze school.

Op dit moment is het nog onbekend wanneer de basisscholen weer open mogen gaan. Wij hopen natuurlijk zo snel mogelijk, omdat leerlingen het beste op school kunnen leren. Naar verwachting kijkt het kabinet volgende week opnieuw naar wat er mogelijk is. We blijven u over de situatie op de hoogte stellen.

Totdat de scholen weer open mogen wordt er op afstand onderwijs gegeven en gaan we door met thuisonderwijs zoals ook nu het geval is. De leerlingen horen van hun eigen leerkracht of er op maandag schoolwerk kan worden opgehaald.

Mocht u vragen hebben, neem dan gerust contact op met de school.

Lia van Reemst

Adjunct-directeur OBS de Toekomst