Week van het verkeer

Woensdag 6 maart 2019

Beste ouders/verzorgers,

Aanstaande maandag 11 maart is er een grote officiële opening van de week van het verkeer in de stad Amsterdam op onze scholen. Dit wordt maandagochtend om half 9 feestelijk gevierd op het schoolplein met gratis koffie en lekkere sapjes en een bezoek van de fietsburgemeester van Amsterdam. Alle ouders en kinderen zijn van harte uitgenodigd om hierbij aan te sluiten.

Na afloop van de opening zijn er voor kinderen in de klassen diverse workshops over het verkeer in Amsterdam, maar ook voor ouders wordt er iets heel leuks georganiseerd, namelijk een workshop waarbij jullie een oplossing gaan ontwerpen voor een verkeersprobleem in de buurt. Alle ouders zijn hiervoor uitgenodigd, het begint om 9.15, direct aansluitend op de opening en het duurt een uur.

Je hoeft je hiervoor niet aan te melden, wel zijn wij benieuwd wie er willen komen, dus geef het even door aan de leerkracht als je wilt komen.

OBS De Toekomst en OBS De Ontplooiing