Schoolreis

Maandag 2 september 2019

Amsterdam, 2 september 2019

Beste ouders en verzorgers,

Op dinsdag 10 september 2019 gaan we weer op Schoolreisje!! De groepen 1 en 2, 3, 4 en nieuwkomers 2 gaan naar Oud Valkeveen en de groepen 5, 6, 7 en nieuwkomers 1 gaan naar Duinrell.

De kosten voor het schoolreisje zijn €27,50 per kind

De betaling kunt u, gepast in een envelop aan de leerkracht geven of anders contant of met uw stadspas bij de administratie betalen. Dit bedrag moet uiterlijk vrijdag 6 september 2019 zijn betaald.

We verzamelen in de klas. De kinderen lopen met de leerkracht en of de begeleiders naar de bus. Deze vertrekt om 8:45 uur. U kunt buiten bij de bus wachten om de kinderen uit te zwaaien. We zijn rond 16:00 uur terug op school. De kinderen krijgen in het park als lunch een frietje, limonade en een waterijsje. Daarnaast mag u zelf natuurlijk ook wat snoep of lekkers mee geven, maar niet te veel.

Alle spullen die de kinderen meenemen moeten in een (rug)tas. Trek uw kind makkelijke kleding aan, kleding die vies mag worden en schoenen waarop ze goed kunnen spelen. Wij hopen natuurlijk op mooi weer, maar als de weersverwachting slecht is, denk dan aan regenkleding. Geef een set droge kleding mee in een plastic tas in de (rug)tas.

Mochten er nog vragen zijn dan kunt u deze stellen aan de leerkracht van uw kind.

De schoolreiscommissie

Verzamelen

Vertrek

Zelf meenemen

Niet meenemen!

8:30 uur in de klas van uw kind.

+/- 8:45 uur

+/- 16:00 uur

Tussendoortje/fruit

Extra drinken (water)

Snoep mag, maar niet te veel!

Geld

Sieraden

Mobiele telefoon

of andere waardevolle spullen

27,50 per kind

Eventueel te voldoen met de stadspas.