Verlof Marlie de Wijs

Vrijdag 1 november 2019

Amsterdam, 01-11-2019

Beste ouders en verzorgers,

De afgelopen week heeft u veel informatie gekregen vanuit school. Deze brief komt vanuit mij persoonlijk.

De afgelopen twee jaar heb ik met veel energie en plezier mij ingezet op school.

De komende tijd neem ik een korte periode verlof  voor mijn gezin. Ik heb besloten om 5 weken voor de kerstvakantie mijn ouderschapsverlof op te nemen. Dit gaat in op maandag 18 november en betekent dat ik tot de kerstvakantie niet op school aanwezig ben. Ik zal in die periode waargenomen worden door ervaren interim directeur, Ferdinand Holthuysen.

Voor vragen of afspraken zijn Lia van Reemst en Ferdinand Holthuysen beschikbaar. Ook kunt u terecht bij de groepsleerkrachten en onze intern begeleiders, Eefje Jansen en Nihal Götekin, of u kunt altijd een afspraak maken via de administratie.

Ik ben in januari weer terug om met veel energie en enthousiasme verder te gaan met de ingezette koers.

Ik hoop u allen hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Marlie de Wijs